Přihlášení nových žáků do G Suite pro vzdělávání (Google apps)

Novým žákům jsme připravili žákovské účty do G Suite pro vzdělávání. Jedná se o platformu sloužící školám k organizaci elektronické formy vzdělávání nejen pro případ distanční výuky.

Ze strany rodičů či žáků to vyžaduje dva kroky. Prvním je aktivace (první přihlášení) do emailového účtu, který jsme založili na jméno žáka (např. jindriska.hradecka@zus-jhradec.cz). Stejným způsobem je tvořen mail každého nového žáka naší školy. Pro přihlášení do tohoto účtu bude zapotřebí zadat heslo (viz informační mail z 25.9.2020). Po zadání budete vyzváni ke změně hesla. Nové heslo bude již pouze vaše a bude tak mít jedinečný přístup do námi založeného účtu. Podrobný postup si můžete prohlédnout v instruktážním videu níže.

Druhým krokem je seznámení se s prostředím G Suite. Jedná se v první řadě o aplikace Gmail, Classroom (Učebna), Meet a Disk. Pro zadávání práce ze strany učitelů při případné distanční výuce budeme používat aplikaci Classroom (Učebna). Jak funguje a co vše dovede aplikace Učebna si můžete z pohledu žáka prohlédnout v těchto instruktážních videích.